Hade prov idag.

Idag så hade jag prov i mikrobiologi och det kändes som om det gick väldigt bra :) Det var prov på korsningsscheman och lite annat :P
Det var en väldigt skön dag idag, kollade på film på svenskan, skrev prov och slutade efter lucnh :) Så jag drog till gymmet tidigt och det kändes väldigt skönt att få träna lite :) Beach 2009, har börjat iaf, sen får man se om man hinner klart med den önskade kroppsformen innan sommaren är slut.
Kom sedan hem och gick ut med mamma och hunden :)




Nike

Känner att jag börjar få tillbaka min fotograferingsskills :) var ju ett tag sen jag fotade seriöst men kul att hitta tillbaka till den gamla formen :D hehe



Blåsippor

Var ju hemma hos Joi igår och vi hyrde film :) Hade lite myskväll :)
Han är så underbar och snäll, kunde till och med sova riktigt gott. Har ju inte gjort det på ett tag.
Men så underbart att somna bredvid älsklingen, tryggt och mysigt :)


Eftersom det inte är länge kvar nu tills vi tar studenten så är det ett hett samtalsämne, mycket är om studentskivan blir av eller inte.
Men oavsett om den blir av eller inte så känns det som om de flesta tänker supa skallen av sig. Visst det kanske är kul att vara as full, men seriöst man behöver inte supa ner sig för att ha kul.
Det kan ju faktiskt vara kul att komma ihåg sin student och inte bara ha några få minnesbilder. Jag kanske låter som värsta torrbollen nu men jag tänker iaf inte supa ner mig totalt, varken på studentskivan eller på studenten eller där emellan.
Det snackas ju mycket om att man ska vara full dygnet runt veckan innan studenten, men känner att jag passar nog inte in i den kategorin, dels för att jag blir så dålig dagen efter, det är dyrt också och för att jag gärna vill komma ihåg min sista tid i skolan som någonting kul och klart, inte kul fylla helt dimmigt.
Vill ju också att alla andra ska komma ihåg mig som en glad och trevlig tjej inte som en full jobbig bimbo.

Men men, ska ängna min tid åt att göra lite läxor också inte bara sitta här vid datan och blogga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback