6-5

Har precis kollat på hockyn på tv:n Sverige-USA och Sverige vann :)

Imorgon blir det skolan, sen gymmet igen, har nästat saknat att gå dit nu, har ju inte varit där sen i lördags :O så ska bli skönt :) Sen blir det tacos hemma hos mig med familjen, sen vet jag inte vart det bär av, fick order av Kjelle att jag inte fick sjtäla joi hela kvällen :P så sa att jag får väl lov att inte göra det då :P

Måste bara skriva att jag är så lycklig med Joi :) känns som om jag fortfarande är nykär fast vi har vari tillsammans i snart 7 månader.
Jag är för en gångs skull kär på riktigt, inte bara kär som man har varit ett par gånger utan verkligen kär på riktigt. <3
Skulle kunna sitta och titta på honom hur länge som helst och bara säga hur vacker han är :)




Mamma är sjukskriven ett tag till nu, hon var hos läkaren idag och då hade hon för låga kaliumvärden, hoppas hon blir bra snart <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback